Sunday, July 26, 2009

Dag 4

DAG 4: Sondag, 26 Julie 2009

Ek is nog steeds preggies. Darem nie heeltemal so erg soos gister nie, maar daar is nou nuwe simptome. Soos om die heel ONGEHOORDE ding te doen soos om al daai klein takies in en om die huis te doen waarvoor ek nooit tyd-maak nie. Goed in die lapa ophang. Swembad spring-clean. Bokse in die ZOZO-hut pak. Knoppe aan 'n ou laaikas vervang ens. ens. ens. Kompleet asof ek nes-skop. Who knows, miskien kry ek een van die dae 'n non-smoking liefde in my lewe. (Net die gedagte daaraan laat my sommer weer begin rook!!)

- - Finansies: Uitgawes: R0. Besparing: R30. Bottom Line: (R910)

- - Aantal sigarette vandag gerook: 0.

O ja: Vriend-C het vanaand vir my iets opgeklaar: Daai druppeltjies waarmee jy self jou cartridges vervang is veronderstel om net vir EEN 'rook-sessie' (sigaret) te hou - nie genoeg vir 'n pakkie soos die wat jy los te koop kry nie! Nou moet mens net uitwerk hoeveel druppels jy optimaal moet ingooi om die gevoel van een sigaret te kry sonder dat jy elke paar dae R200 op 'n botteltjie re-fill moet gaan spandeer. Want daar is maar net 10ml in die botteltjie - nie seker hoeveel druppels daarin is nie. Ek dink dis iets wat die verkopers van E-Cigarettes bietjie duideliker moet behoort te stel!!

Tot more...

No comments: