Sunday, July 26, 2009

Dag 3

DAG 3: Saterdag, 25 Julie 2009

Wetenskaplike feit (so pas ontdek en ek is seker my naam sal in die anale van die mediese geskiedenis opgeteken word):

OPHOU ROOK MAAK MENS PREGNANT.

Want pregnant vroumense eet mos al die tyd? Well, vandag kon ek nie ophou snack nie. Omtrent 'n hele pakkie peanuts en raisins deurgedraf, die peanutbutter-bottel is nou onder die kwart-merk (skuus C, maar dit was sommer so met die lepel) en ek is steeds bevange met die groot lus vir iets te ete.

Steeds bietjie onseker oor die REFILL cartridges - ek het ene sy 3 druppels gegee, maar die ding het slegs 'n paar teue gegee, nou is hy leeg. Het iemand raad oor hoe mens ordentlike vapour kry uit die re-fill tipe?

- - Finansies: Uitgawes: R0. Besparing: R30 (want ek het mos nie ‘n pakkie sigarette gekoop nie). Bottom Line: (R940)

- - Aantal sigarette vandag gerook: 0. GREAT!

Tot more (terug op kantoor)...

No comments: